lørdag 9. mai 2009

Hipp hurra for Mi@!



Marianne M, også kjent som Mi@, har bursdag i dag! Og det betyr at det er duket for en bursdagskommentarrak igjen!



For å være med i trekningen av en liten RAK, gjør du som følger:

- Besøk bloggen til Marianne, og legg igjen en hyggelig hilsen.
- Så titter du rundt i bloggen på alle de rålekre layoutene hennes.
- Deretter kommer du tilbake hit og legger igjen en kommentar med hvilken av Mariannes layouter dere liker best.

Vi trekker en vinner om en ukes tid!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til Mi@. Jeg likte veldig godt den sistesom er lagt inn 9.mai. Jeg er veldig glad i rosa, og tiltrekkes den fargen veldig. Jeg tror jeg også vil prøve å lifte LO-en Photo Shoot. Den var også kul, og ganske annerledes enn min stil.

~Isabell~ sa...

Gratulerer så utrolig mye med dagen til Mi@, har selvsagt vært inne og tittet på alle de lekre kreasjonene hennes og den som umiddelbart fanget meg var "kulest i byn". For en utrolig tøff og røff side, herlige detaljer og digge farger.

Håper du får en super dag Mi@

Hilsen Isabell / Taranita

http://krimsogkrams.blogspot.com

Ingrid Aukan sa...

min favorittLO av mi@ må være enten "me" som blei lagt inn for en god stund siden, eller den relativt ferske "photoshoot".

Unknown sa...

gratulerer så mye med dagen :)

2 kommentarer og en ny følger har du fått;)

de jeg likte best var photoshoot og holmsbu loen

Torill sa...

grattis med dagen!!!
Jeg synes "endelig snø" er bare så hærlig! alt ved den er nydelig! Farger, bilde og stæsj!! KNALL!!

Hilsen Screppa

Siv Anita sa...

Gratulerer med dagen, Marianne!
Takk for titten i bloggen din. Du lager lekre Lo'er.
Jeg fikk veldig sansen for vinterLO'ene dine. De er det flere av. Men kan trekke frem http://1.bp.blogspot.com/_6sknv0gBSzw/SWp-E2mp7HI/AAAAAAAACr0/tNY-D0QhCi0/s1600-h/du_er_ikke_STM.jpg

Utrolig behagelig og flott å se på!

Julia sa...

Gratulerer med dagen!
Det er mange lekre LO`er i bloggen, men Streets of Paris likte jeg kjempegodt. Ekstra spennede at den var gul, ei farge jeg selv aldri bruker!

mi@ sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Det setter jeg stor pris på :-)

ingeborg sa...

Gratulerer, og hipp hurra for Marianne! Og i dag likte jeg LO'en med de utklipte fuglene best

{ Kristina } sa...

Gratulerer med dagen snuppa!!!! :D

UlrikaT sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Det var vanskeligt att velge en favoritt når det var så mange flotte LOer att velge mellom! Men fann en til slutt og det er you are an angel in disguise.

Monika sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Da har jeg titta litt rundt i bloggen og der var det utrolig mye fint!! En av de jeg falt for var "Endelig snø" - likte oppbyggingen av lag på lag, de sarte fargene og alle snøfnuggene. Kult med de blå snøfnuggene!!

Lisa Synøve sa...

Grattulere med dagen !
Utrolig mye fint i bloggen, vanskelig å finne en favoritt med så mye fint å velge i.
Men syns den der du skulle bruke orde hjerte var nydelig. med tegninga å alt. Fikk lyst til å scrappe ei side med ei tegning til mi datter etter jeg så den ! så takk for inspirasjon ! =)

Tone sa...

Gratulerer med dagen!! :) Håper du har hatt en kjempefin dag :)

Min favoritt er winter fun 2008.
Fargene passer så utrolig godt til bildet, bildet er i seg selv utrolig nydelig, og alle detaljene passer fantastisk godt på Loen. Alt flyter så flott sammen! :)

Veronica sa...

Da har jeg kikket på alle LOene Marianne har i bloggen, og min favoritt er "Du ække alene om å fryse". Detaljene, fargene og bildet var så flotte, og jeg likte denne LOen sååå godt. :)

pia iris sa...

gratulerer med overstått dag, jeg fant masse fint i bloggen din, men siden jeg må velge ble det Streets of Paris.
flotte farger og sprek pynting, og så er det morsomt med LOer uten folk og av og til.

Nina sa...

Gratulerer med dagen som var. Tusen takk for titten i bloggen din. Utrolig mye flott. Den LOen jeg likte best var den som ligger i innlegget om "Summer school". Rosa og sommerlig vakker.

annes paperfun sa...

Igjen gratulerer med dagen som er overstått...var innom bloggen din på dagen din også...du lager så mye flott...og har hatt mange favoritter hos opp igjennom min scrappetid...nå om dagen er den "røde" LO'en om din mor...digger dine LO'er med røde innslag...virkelig blikkfang!
Takk for all inspirasjon du gir!

Anonym sa...

hei!
jeg er en vintage fan så: vintage kit
(http://paradisescrap.blogspot.com/2008/09/vintage-kit.html)
.
og elsker rosa:D
gratulerer med dagen:)

Anonym sa...

Jeg liker utrolig mange av LOene til Marianne, hun er veldig dyktig! Men en favoritt er:

"Klar for nissefest"

http://4.bp.blogspot.com/_6sknv0gBSzw/SWPJKth4owI/AAAAAAAACrE/nQIy3sZpuWw/s1600-h/mi%40_desemberdiva_oppg4_farge.jpg

Den er så herlig rød og flott og gir meg julestemning nå midt i mai!

 

blogger templates | Make Money Online