fredag 1. mai 2009

Gratulerer med dagen...ScrappeMania!!!! Og gjett hvem vi har på besøk.....



Ja, denne gangen er det hele bloggen som har bursdag. Hurra for oss! Og spesielt for Kristina og Heidi som tok steget og startet bloggen for 1 år siden. Utrolig å tenke på at det er et helt år siden ScrappeMania så dagens lys, og annonserte sin første utfordring. Vi har store planer fremover og det vil skje mye moro i løpet av mai måned, med mange muligheter til å vinne noe. Aller først har vi fått en fantastisk gjestedesigner denne måneden, en utrolig hyggelig og dyktig dame som inspirerer med alt hun gjør. Hvis du ikke har vært innom bloggen hennes enda, så er det absolutt på tide at du tar deg en tur. I tillegg til en morsom utfordring fra henne, så blir vi sponset av Label Tulip denne gangen, så her er det ikke annet å gjøre enn å slenge seg rundt og henge seg på. Først noen ord fra Dina selv:

Hi, I am Dina Wakley. I live in the Arizona desert with my husband and 3 sons. I started scrapbooking way back in 1995 when all the tools we had were Zig pens and deco scissors. I design for Jenni Bowlin, Hambly, Kitschy Digitals, {entreARTistes} magazine, and Kenner Road. I also teach online classes at Get It Scrapped. I love photography, mixed media art & collage, visual journaling, cooking, hanging out with good friends, and traveling.

Dina har funnet fram sine 3 "all time" favoritt layouter og vår utfordring til dere er å velge en av disse og lifte den. Som alltid er dere velkomne til å bidra så mange ganger dere vil. Husk å linke direkte til innlegget deres, ellers har vi ikke mulighet til å vurdere bidraget. Her er Dinas flotte favoritter med hennes begrunnelse for valget under. Nå er det opp til dere å ta det vanskelige valget...


I love this page because it just flowed out in a matter of about 20 minutes. It clicked, and it was the beginning of me allowing myself to be "me" on my pages instead of scrapping the way I thought others wanted me to scrap.


This is a new page, but I love the art-journalish nature of it. I had lots of fun using the paint.


This page shows my love of using random scraps & spray ink...two of my favorite things!

Håper dere blir like inspirerte som vi ble. Vi i designteamet har også valgt ut 1 layout hver og liftet den. Her ser dere våre løsninger:

Marianne M.


Heidi


Brita


Kristina


Kine


Marianne


Camilla




Tone


Kathrine
Anita


Og her er den flotte premien; et kit fra Label Tulip, en moderne kit klub med fantastiske kit, egne stempler og tøffe ad-ons.


Vi gleder oss til å se hva dere kreerer. Frist for denne utfordringen er 20. mai.

23 kommentarer:

Lula sa...

Gratulerer sååå mye med dagen Scrappemania!! Dere er en herlig gjeng med jenter som gir oss andre bøttevis med inspirasjon;)

PS.Jeg ser kun røde kryss der det skal være bilder jeg...er det noe galt eller er det bare min data? Ser kun Anita og Katrine sine bidrag...Som forøvrig er såflotte!! Dina er min scrappefavoritt og skulle så gjerne sett bildene

Heidi sa...

Grattis med jubileum!!!
Herlig blog med masse inspirasjon.

Får ikke opp bilder jeg heller..

HegeAL sa...

Gratulerer så mye med dagen!!! Hipp hurra for dere!
Jeg ser heller ingen bilder..

Asil sa...

Gratulerer så masse med dagen! Herlig blogg dere har laget!!

(ser heller ingen bilder..)

annes paperfun sa...

Gratulerer med dagen!
Kjempeflott blogg dere har og takk for masse inspirasjon som dere gir!
Gleder meg til å se resten av bildene :o)
klem Anne

Marianne Hope sa...

God morn og takk for alle hilsener! Fikk litt tekniske problemer med bildene og jeg fikk noen hektiske minutter her i dag tidlig. Siden jeg er på ferie akkurat nå, så gjorde jeg ting på en ny måte, og det viste seg å ikke være helt bra:) Nå er det i hvertfall ordnet opp i. Ha en fin helg alle sammen.

Lula sa...

Fy søren så mye lekkert dere har laget!! Jeg er STUM av beundring!! Tusen takk for inspirasjon:) Denne må jeg slenge meg på:)

Ania sa...

Gratulerer med dagen & HI DINA! :)

HegeHB sa...

Gratulerer med dagen:) Herlig oppgave. Tror jeg må legge meg denne på minnet:) For denne premien var super!

Siv Anita sa...

Gratulerer med dagen! :o)

SILJE sa...

Gratulerer med dagen!!!! :D

Camilla sa...

Gratulerer med dagen! =)

Siv Anita sa...

Her er et bidrag fra meg. Vet ikke om den er innenfor kravene, men det var utrolig artig å lage den.
http://taratroll.blogspot.com/2009/05/bursdagsfeiring-pa-scrappemania-scrappe.html

Camilla sa...

Har prøvd å lifte en... her

Anonym sa...

Gratulerer med opprinnelsesdagen! Så flott for oss at dere fant på dette! Jeg deltar med denne Loen:

http://totoogtutu.blogspot.com/2009/05/kor-gar-ferda.html

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med dagen jenter:)

Her er mitt bidrag:
http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/2009/05/hallo-pappa.html

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

Her er min lift. Kjempemorsom oppgave!

Merete sa...

Har det gått et år alt, ja!
Gratulerer med burdag:)
Tror jeg har levert til de aller fleste oppgavene og jeg kommer til å fortsette med det også:)

Lykke til videre!!

Madeleine sa...

Gratulere med bursdag. Veldig gøy å følge dere og mange fine utfordringer. LO`ene til Dina var fantastiske. Første gang jeg prøver meg på å lifte "so here it goes..." Http://scrappefryd.blogspot.com
Ps. Får ikke til å lage lenke direkte til mitt bidrag her? Kanskje dere kan skrive litt om hvordan vi gjør det?

Christine sa...

Prøvde meg på oppgaven jeg å =) Lifta den øverste LO`en jeg:

http://christineshobbyblogg.blogspot.com/2009/05/scrappemania.html

Merete sa...

Har prøvd meg på en lift av Dinas "art heals"...
og her er mitt forsøk

annes paperfun sa...

Har prøvd meg på en lift her og det var jo bare så moro å lage noe litt annerledes enn jeg pleier...denne stilen likte jeg godt!
Her er mitt bidrag
http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/2009/05/scrappemania.html

Lula sa...

Hurra for en fantastisk gjest dere har fått! Her er mitt lille bidrag til denne morsomme utfordringen;)

http://lula-pieceofmyheart.blogspot.com/2009/05/harkatastrofe.html

 

blogger templates | Make Money Online