tirsdag 24. februar 2009

{Vi scrapper}


Nok en gang har jentene bak Vi scrapper sponset oss med den nyeste utgaven av bladet! Vi har 3 blader å dele ut til 3 heldige vinnere!

Her er en sniktitt på hva som venter deg;) Laget av Marianne Hope her på ScrappeMania.


I tillegg finner du en knall artikkel om ATC skrevet av Tone og Kine viser oss noen håndsømteknikker!

Alt du må gjøre er å fortelle oss hva du vil savne mest med Vi scrapper... Som du kanskje vet har de bestemt seg for at dette nummeret også er det siste.

Legg inn ditt svar innen 1. mars, midnatt, så er du med i trekningen!

19 kommentarer:

Anne M sa...

Er synd de skal slutte med bladet, men kan godt forstå det har tatt mye tid. Var gøy med et norskt scrappeblad iallefall!

kommer til å savne alle de flotte artiklene de hadde med i bladet. samt alle de flotte LOene som ble trykket.

Monica sa...

Jeg kommer til å savne bladet fordi det var så norsk og så nært, de tok tempen på miljøer jeg kjenner. Og selvfølgelig hadde de tonnevis av inspirasjon. Et helt supert blad! :)

Marita sa...

Synd de skal slutte. Jeg kommer til å savne det fordi det var norskt og hadde bøtter og spann med inspirasjon, samt alle de intressante artiklene!

Salte sa...

Jeg kommer til å savne hele bladet, og all den inspirasjonen det gir. Beste scrappebladet som er laget!! Min favoritt var tidligere Scrapbook Trends, men Vi Scrapper gikk forbi for lenge siden!

Maria Therese sa...

jeg savner mest d at det er på norsk og med norske scrappere's stil. Synd de måtte legge ned og håper noen prøver å følge i deres fotspor med å lage et lignende blad..

Anonym sa...

Jeg er helt nny og hr ikke rukket å kjøpe dette flotte bladet, men likevel kommer jeg til å savne det, for jeg klarer ikke utenlandsk tekst.
Så jeg kommer til å savne et blad jeg kunne ha lest, nå har jeg ingen blader jeg ønsker å kjøpe lenger, og dermed går jeg jo glipp av masse nytt å lære, inspirasjon og tenknikker.
Så synd at dette forsvinner.

Torill sa...

Så synd!! Jeg kommer til å savne scrappemiljøet, artiklene, produktguiden og ikke minst inspirasjonen fra norske scrappere!! Et utrolig bra nivå!!

/Stine sa...

Kjipt at de slutter. Syns det var så knallbra med et norsk scrappeblad som dekket alt :)

Kommer til å savne alt, det var fullspekket med inspirasjon.

Gro sa...

Synes det er kjempe synd at de slutter, men skjønner dem veldig godt også.
Liker alt med dette bladet, gir meg masse inspirasjon.
Dette er det eneste scrappebladet jeg har kjøpt.

Filharmonica sa...

Kjempesynd at de skal slutte å utgi Vi Scrapper, kommer til å savne all inspirasjonen jeg fant der.

Bealor sa...

Så synd at et så flott blad ikke skal lages mer. Jeg kommer til å savne ALT ved det!

Aakre sa...

veldig synd at det ikke kommer flere Vi scrapper. Jeg kommer til å savnet et norsk scrappeblad, det er det eneste bladet jeg pleier å kjøpe. Også kommer jeg til å savne inspirasjonen, og alle de flotte artiklene...

Silje Mari sa...

Jeg har faktisk ikke helt fått med meg at de skal slutte med bladet og dette synes jeg er kjempesynd!!! Vi Scrapper er et fantastisk blad med masse inspirasjon fra norske scrappere og det er nettopp det at bladet er norsk med mange fine LO'er og fantastisk inspirasjon jeg kommer til å savne mest. Produktguiden var også helt genial..kommer virkelig til å savne dette bladet.

Julia sa...

Det er så utrolig trist at bladet ikke kommer ut mer, men forstår veldig godt de ildsjelene som står bak.
Her var det mange fine artikkler, fikk alltid inspirasjon til å sette meg ned etter å ha sett i bladet.

Sasha sa...

Muligheten til å velge en supert blad på norsk - det er det jeg kommer til å savne mest. Ellers er det inspirasjonen som man får ved å lese om "vanlige" scrappere som er så flinke.

oheidia sa...

Jeg kjøpte bladet for en uke siden og har kjøpt alle bladene som har kommet ut hittil. Derfor er det veldig synd at bladet tar slutt.

Det jeg vil savne er:
Et norskt scrappeblad
Jeg vil savne alle artikklene og reportasjene fra inn og utland.
Jeg vil savne skissene og konkurransene (morsomt å se hvordan folk har løst oppgavene).
Jeg vil savne bladet slik det var med alle de flotte norske butikkene og de norske produktene som ble beskrevet i magasinet.

Bladene skal jeg samle på!

Heidi :=)

Mokka sa...

Jeg kommer til å savne vi scrapper masse!! Det var et knakende bra blad, med masse flotte artikler og inspirasjon! Også var det jo på norsk! Og jeg synes faktisk Vi scrapper var mye bedre enn div. andre utenlandske blad også!

tovetyll sa...

dette er veldig sørgelig!! kommer til å savne at bladet faktisk er NORSK, vi trenger et norsk blad fra vårt norske miljø! dessuten er norske scrappere superflinke, syns det var mye mer variert stoff her, enn i mange av de utenlandske.
kommer også til å savne inspirasjonen og alle hyggelige artikler!
håper vi får et norskt blad igjen snart!

Asil sa...

Trist at bladet ikke lenger skal utgis, men jeg skjønner veldig godt at det blir for mye jobb for jentene bak det!

Det jeg liker spesielt med Vi scrapper er at det er på norsk, med norske bidragsytere. Jeg synes den norske "scrappestilen" er ganske ulik spesielt den amerikanske, og de bladene er ikke alltid like inspirerende for meg personlig. Så gøy å se hva som rører seg i de tusen scappehjem i Norge også.

Tusen takk for de flotte utgivelsene dere kom med, de har vært til stor inspirasjon og glede! :)

 

blogger templates | Make Money Online