tirsdag 25. november 2008

{{ Et lite ord #7 Tenke / Think }}

Da er vi klare med Et lite ord igjen. Denne gangen har vi valgt Tenke/Think. Det finnes mye å tenke på, tenke tilbake på, tenk om, tenk hvis, tenk det du! Tanker er noe vi hele tiden har, bevisst eller ubevisst. Vi forestiller oss ting, tenker etter: "Det må jeg tenke litt på"..

Vi er tenkende mennesker, vi tenker hele tiden. Har du tenkt på det?:)

Så bedriv litt tankevirksomhet nå, og lag en layout til oss!

Her er det vi i DT har tenkt ut





Trine
Og dersom du tenker hardt nok og finner på noe ordentlig lurt, så kan det hende du vinner denne utrolig herlige premien fra Studio 2 Mèrs:


Frist: 9. desember. Vi gleder oss til å se hva dere tryller fram!:)

5 kommentarer:

Lauren sa...

yummy, yummy layouts! lovin the colors on anita's, the clear on tone's & the style of britas!

Store og små sa...

Dødskule LO'er fra dere. Noterer oppgaven, jeg liker Et lite ord. :D

Mitt Kreative Krypinn sa...

For noen stilige LOer dere har laget!!!!

(Ble ganske tankefull av teksten til Gudrun, for tenk om..)

ninabakke sa...

Flotte LOer dere har laget :)

Jeg har prøvd meg på denne!

http://ninabakke.blogspot.com/2008/12/scrappemania-ett-lite-ord-7-tenk.html

Mvh Nina

Merete sa...

Mange flotte LO'er fra dere :)

Og er min

Ønsker dere alle ei velfortjent pause og GOD JUL :)

 

blogger templates | Make Money Online