onsdag 19. august 2009

Hipp hurra for Camilla!

Camilla har bursdag i dag! Det feirer vi såklart med en liten bursdags-RAK!



For å være med i trekningen av en RAK, går du inn i bloggen til Camilla og titter på alt det lekre hun lager. Her er det masse flott å hvile øyet på, både lekre vintage layouter og mer sprelske og fargerike saker. Legg igjen en hilsen til bursdagsbarnet i bloggen hennes, og så legger du igjen en kommentar her med hvilket av kortene eller layoutene hennes du liker best.

Frist for å legge igjen kommentar er 26.08

20 kommentarer:

Helene i enga sa...

Camilla lager så mye lekkert at det er vanskelig å velge. Jeg liker også godt en del av de tidligere layouts hun har laget med sønnen sin, der jeg har hentet mye inspirasjon. Men jeg valgte LOen "19. august 1971", en skikkelig nydelig vintage-side med så mange flotte detaljer. GRATULERER MED DAGEN, CAMILLA!

Tone-supermonster sa...

Herlighet, velge bare èn? Det er jo nesten umulig. Elsker par i hjerter-lerretet, kalenderen for 09, hele slideshowet med LO-er, clear-album fra pacs-kurs, men det jeg husker best fra bloggen hennes må være "happy people".
Gratulerer så mye med dagen!

Wenche sa...

Å trekke fram kun en ting fra Camilla er ikke lett, hun er en av mine absolutte favoritt-scrappere. LAger superlekre ting. Har nå sittet og kost meg med å studere
"19. august 1971", den er så god å hvile øynene på, også elsker jeg å se rosa LOer da jeg så sjelden finner anledning til å scrappe i den fargen selv til gutta min :-)

GryA sa...

vanskelig å velge, men jeg falt vel ekstra for den rosa Loen fra innlegget som het "19.august 1971".
Så harmonisk og perfekt pyntet.

Gratulerer med dagen!

mariannes scrapperier m.m sa...

Hun lager så mye lekkert så det ble ikke lett. Men jeg liker kaffe kos? Not!! ekstra godt.

mariannes scrapperier m.m sa...

En ting til som jeg likte ekstra godt er clear albummet fra 19 oktober 2008. lekkert.

Julia sa...

Så mye fint i den bloggen altså! Liker veldig godt dies fra sin egen 1 års dag. Alt er perfekt med den syns jeg. Liker også godt når hun bruker farger!! Masse inspirasjon å hente ihvertfall!!

Malin sa...

Underbara detaljerade alster därför svårt att välja. Men jag höll lite extra på den finstämda blå LO när någon cyklar.

Monica sa...

Gratulerer med dagen!!!

Du og u så masse flott du hadde i mapp di. Likte godte flotte kalenderene dine, og den LO'en "Kaffe..." var kjempesøt!!


Ha en superflott bursdag!

Tone K. sa...

Gratulerer så mye med dagen ! :)
Håper du har hatt (og har) en super dag :)

Jeg har nå tittet i bloggen din....og du og du...jeg er imponert altså....og misunnelig...eller...jeg vil også lage så flotte LO`er :)

Å plukke èn LO er umulig....så jeg tok to....
Akkurat nå og Du gjør vinteren vakker...de synes jeg var aldeles nydelige :)

Takk for at du deler :)

Unknown sa...

Gratulera so masse med vel overstått dag!!! Håpar den var super!!

Eg har ikkje vore innom Camillas blogg før, men etter å ha sett alle kreasjonane hennas, skal eg no vertfall ta meg ein tur innom bloggen hennas oftare...

Eg likte veldig god den runde LO-en av dattera (?) som drakk kaffi for fyrste gong.. :)

Takk for titten :)

Ingrid Aukan sa...

*åh* én ja, for det var jo lett.

vel, jeg må si at jeg likte veldig godt "lesehest" LOen. I tillegg fikk jeg skikkelig sansen for mamma mia-LOen til tross for at jeg til vanlig ikke er superbegeistra for den søte, nusselige stilen.

Anonym sa...

Camilla lager jo veldig masse fint, men min favoritt er : "Tøff og sint"!. Digger fargene, bildet og temaet på den!

Gunn-Elin sa...

WOW!!! her var det masse fint, vaaanskelig å velge. Men ble litt ekstra betett av hennes siste kunstverk. Dette er ferielivet. http://camillascrappeskriblerier.blogspot.com/2009/06/dette-er-ferielivet.html

Kitt Belinda Poulsen sa...

Hurra for Camilla!
Hun er en kæmpe inspirationskilde.
Jeg kan allerbedst lide "Dette er ferielivet".
Både farvevalget, bølgepappet og bogstaverne. Jeg fik helt vildt lyst til at finde nogle vilde farver frem :)

Cecilie sa...

Jeg bare DIGGER " dette er ferielivet"fantastisk GLAD LO.... masse fine farger!!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOM VAR!!

Toi9 sa...

Det var veldig mye fint å se i bloggen til Camilla. Jeg synes "kaffe kos ?" var kjempefin. Fargene og koselig LO. Ikke minst var bilden veldig artig.... sa sitt !!!
Gratulerer med vel overstått dag 19 !-)

Toini

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Jeg er helt lamslått av all rosen dere har lagt igjen her jenter! Jeg setter utrolig utrolig stor pris på at noen liker det jeg lager - det inspirerer meg sånn til å fortsette med å scrappe :-)

Jeg hadde en herlig bursdag som startet med frokost på sengen selv en helt vanlig onsdag :-)

Asil sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag! Alltid koselig med frokost på senga!! :)

Min favoritt er definitivt Alltid klar for en bursdag. Den fanger så godt gleden over å skulle i bursdag, pyntet i finstasen! Virkelig flott! :)

Maya sa...

Da har jeg vært innom bloggen, og vurderer å flytte inn. Er så altfor mye lekkert å velge i. Om jeg må velge en ting jeg falt skikkelig for må det være englebildet i dette innlegget; http://camillascrappeskriblerier.blogspot.com/2009/08/jeg-har-laget-et-par-kort.html . Likte absolutt alt ved det.

 

blogger templates | Make Money Online