mandag 8. desember 2008

{{ Mania Jul - Adventskalender }}



I dag er det 8. desember og jeg synes det passer seg med en ny utfordring fra oss. :)

Denne gangen vil vi at du skal lage en adventskalender av fyrstikkesker! Vi har jo sett så mange forskjellige varianter nå, og enda flere vil vi se. Flere av dere har sikkert laget til dere selv allerede, men disse funker jo også bra som gaver, og de kan brukes år etter år!!

Denne gangen har vi en superflott premie fra Elle's Studio!! En liten sneak av premien her...




Frist: 6. januar

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Dette har jeg lyst til å lage, flott oppgave :)

Unknown sa...

Ëg har laga ein litt andeledes fyrstikk kalender til mammen min i år.. kanskje den kan vera med på utfordringen??

http://tinemorskort.blogspot.com/2008/11/julekalender.html

Go førjulstid :)

Tine

{ Kristina } sa...

Alle bidrag til ScrappeMania må være nye og laget spesielt til våre utfordringer. :)

Renee sa...

Synd at denne ikke kom litt før *smiler* - har laget 4 stykker jeg og føler meg nesten litt forsynt akkurat nå.

Skal ned å sjekke fristen på julesangen for den passet sååå midt i blinken - holder på med et julesanghefte *nikker*

Kos dere i førjulstiden.

Renee

Maria sa...

min lille.. ikke veldig avansert,men men :):)

http://mariasverrden.blogspot.com/2008/12/fyrstikkeske-kalender.html

Lena Katrine sa...

Her er en fyrstikkeske-kalender jeg laget til datteren min!

Elisabeth sa...

Her er en jeg endelig har fått ferdig med pynt og det hele.

http://www.scrapbookexpress.no/galleri/showphoto.php?photo=50497&cat=638

 

blogger templates | Make Money Online