tirsdag 23. september 2008

Vinneren av Carrin sin utfordring

Carrin fristet med en premie som jeg tror jeg ville likt veldig godt, men dessverre kan ikke jeg sloss om den!



Det var det derimot noen andre som gjorde, og denne gangen var det en ganske spennende avstemning. Det var bare ett poeng mellom første- og andreplass, og jammen var det ett poeng mellom andre og tredjeplass også.

Dere har laget så mye fint, og det var mye morsomt vi leste. Denne gangen var det en Puppe Fiksert layout som stakk av med seieren og premie fra Carrin. Layouten er laget av Lula.



"Mamma... Jeg vil også ha sånne lange pupper som deg når jeg blir stor"

Layouten din sjarmerte oss virkelig! :)

Send adressen din til oss, så får vi sendt den videre til Carrin. scrappemania@gmail.com

Her kommer de andre favorittene vi hadde denne gangen!

5 kommentarer:

Lula sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Nå ble jeg så glad at jeg hopper rundt her hihihi. Tuuuusen takk til dere flotte jenter!!!! Og takk til Anea, som kommer med gullkorn etter gullkorn, som må scrappes *fnis*

OJ, nå må jeg sette meg her før jeg blir svimmel....

Takk igjen!!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Gratulerer!!

Kjempe fin LO, og en morsom replikk *hi-hi*

Gladie sa...

Grattis, lula! Herlig sitat ;)
Og så kjekt å finne AJ'en min i favoritt-sliden - tusen takk! :)

Jeanette sa...

Fantastisk søt! :-D
Gratulerer!

ninabakke sa...

Gratulerer så mye :) herlig LO og gullkorn :)

Super koselig å være blandt favortittene *smiler* Tusen takk!

 

blogger templates | Make Money Online