torsdag 31. juli 2008

Mixed media utfordring!

Jeg elsker å være kreativ og trenger og utfolde meg på andre måter enn scrapping innimellom. Tipper det er fler som kjenner seg igjen ;) Når jeg ikke scrapper driver jeg blant annet med med maling og stoff, både hver for seg og sammen, og det er det min utfordring til dere går ut på!

Dere skal ta utgangspunkt i et lerret (dette får man kjøpt på de fleste hobbybutikker og bokhandlere), og dekorere det med ting fra ulike 'hobbyer', om man kan si det slik. Maling MÅ være med og i tillegg skal dere bruke stoff eller scrappeting - eller begge deler! Du kan også bruke bilde og rett og slett scrappe på lerrettet, men husk å ha med maling.

Håper mange har lyst til å være med!
Jeg trekker en vinner som vil motta en sprakende mixed media RAK fra meg!

Litt inspirasjon
Her har jeg brukt stoff til å lage en sløyfe på jentefiguren.

På mixtapen min har jeg brukt ark fra sassafras, overlay fra hambly og knapper.

Dette blir morro :) Så lag et 'mixed media' kunstverk og legg igjen link til det i kommentareltet i bloggen. Skriv hvilken oppgave det gjelder og gjerne litt om hvordan du løste oppgaven.

Frist: 8. august, midnatt!

14 kommentarer:

MOD68 sa...

Åhhh du er så flink og lager så morsomme ting Renèe *jiiha*
Kjempekuuuul oppgave og stilige eksempler :)))

Vibeke sa...

Tøff oppgave!!!:)

Merete sa...

Kjempemorsom oppgave!!! Såp bra at jeg har kjøpt både lerrett og maling!! Skal prøve meg på denne...
Må bare vente til jeg kommer hjem...kan tenke litt så lenge:)

Renée og Amanda sa...

Gleder meg til å se hva dere lager jenter!! :D

Eva (Fister) sa...

Sjov udfordring! :o)

Aakre sa...

så kul oppgave:)

MOD68 sa...

Holder på å fikle med denne *jiiha*
Dette er jo bare knallgøy Renèe !!! :))

Renée og Amanda sa...

Ja, det er morro!! Gleder meg til å se :D

MOD68 sa...

Her er min : http://www.flickr.com/photos/23575476@N02/2733166714/

Det tok litt av *rødme* - men det ble i alle fall `mixed-media`!!!

Aquarell sa...

Mitt bidrag... Denne var gøy!:D
http://aquarell-solfrid.blogspot.com/2008/08/scrappemania.html

Merete sa...

Vel...dette ble en lite avansert greie fra min side...men har da lagd et lite bidrag...

http://alltidklartildropp.blogspot.com/2008/08/scrappemania-mixed-media-utfordring.html

Mitt Kreative Krypinn sa...

En skikkelig kul oppgave, og så flinke dere har vært til å lage stilige bidrag!
Fikk dessverre ikke tid til denne, (husket heller aldri å kjøpe lerret når jeg var i "byen"). Men med så mange flotte utfordringer som dere kommer med her, regner jeg med det blir mange jeg ikke rekker over. *lol*
Morsomt å se er det uansett. Masse inspirasjon.

Lene - nabon sa...

http://nabon.blogspot.com/2008/08/tester-lerret-for-frste-gang.html


og her er det 2 fra meg i siste liten!!!

Linn sa...

Åhhh sukk som jeg har stressa for å rekke!! Klokken min på pcn er 23:56, veeel på håret altså!!

http://linnsfristed.blogspot.com/2008/08/mixed-media-scrappemania-utfordring.html

 

blogger templates | Make Money Online